چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

خدمات سمپاشی منزل تضمینی

۱۲ بازديد

یکی از مباحث مهمی که درباره منازل مطرح است ، لزوم سمپاشی در برخی قسمت های منازل است که با برخورد با جانوران موذی نظیر سوسک و موش و امثال آن ها ضرورت پیدا می‌ کند. جانوران دارای بیماری های مختلفی می باشند و باید آنها را از خانه دور نگه داشت. مهم نیست که الان چه فصلی است ، سمپاشی منزل یکی از بخش های حفاظتی در زندگی بشر برای از بین بردن موجودات موذی است. نکته مهم در این مساله این است که افراد ناآشنا با استفاده از سموم نباتی ، سلامت افراد خانواده به خصوص کودکان ، میانسالان ، خانم ‌های باردار و بیماران قلبی، کلیوی، ریوی و … را به خطر می ‌اندازند. استفاده از سموم نباتی غیراستاندارد و تایید نشده خطر سقط جنین ، مشکلات پوستی ، عصبی و تنفسی را افزایش می ‌دهد.

محاسبه قیمت و هزینه سمپاشی

آفت کش ها مواد شیمیایی هستند که برای کشتن یا آسیب رساندن به انواع آفت ها طراحی شده اند. آنها شامل حشره کش های مورد استفاده برای کنترل حشرات ، علف کش های مورد استفاده برای کنترل علف های هرز ، قارچ کش های مورد استفاده برای کنترل قارچ ها و کپک ها و جوندگان کش های مورد استفاده برای کنترل جوندگان هستند. خدمات سمپاشی منزل تضمینی شرکت آس می توانند شامل سمپاشی انواع حشرات مانند مگس ، سوسک و پشه یا جوندگان مانند موش یا موش صحرایی باشند. در نظر داشته باشید که استفاده ای مواد شیمیایی آفت کش خطرناک است و در صورت استفاده بی دقت ممکن است بر سلامت کاربر ، خانواده ، حیوانات خانگی یا محیط زیست تاثیر بگذارند. از این رو این کار را باید به متخصصین حرفه ای شرکت ساختمانی آس بسپارید! خدمات سمپاشی منزل در غرب تهران به عنوان اولین خط دفاعی در خانه شما عمل می کند و آفات را قبل از ورود آنها متوقف می کند. این نوع درمان یکی از بهترین دفاع حشره کش ها در برابر آفات بیرونی است که برای زمستان به داخل مهاجرت می کنند از جمله انواع ساس ، اشکال بدبو و سوسک های آسیایی.

اهمیت زمان سمپاشی منزل تضمینی

با شروع فصل پاییز و زمستان ، در نظر گرفتن زمان سمپاشی منازل تهران نیز بسیار حیاتی است. قبل از شروع جمع شدن حشرات به تعداد زیاد ، درمان محیطی را در محل انجام دهید. جا به جایی حشرات بر اساس تغییرات دما و طول روز به سمت سرپناه زمستانی انجام می شود. حشره کش های مورد استفاده برای درمان های محیطی به دو شکل مایع یا گرانولی وجود دارد. اینکه از کدام استفاده می کنید بستگی به ترجیح متخصصین دارد ، اگرچه فرم های مایع انعطاف پذیری را برای درمان سطوح عمودی و سخت ارائه می دهند. چگونه می دانید که نمی توانید مشکل را به طور موثر خودتان حل کنید؟ وقتی تعداد آفت ها بسیار زیاد است! هجوم وسیع آفات مهاجم – مانند زمانی که هزاران ساس یا سوسک به خانه شما هجوم آورده و وارد منزل شما می شوند – برای مالک خانه معمولی بسیار زیاد است. در این موارد ، کل خانه نیاز به درمان دارد. یک متخصص تجهیزات لازم را برای سمپاشی در مقیاس بزرگ دارد.

سمپاشی خانه

کاهش نور روز ، کاهش دمای هوا و باران های پاییزی ، نشانه ای از کم رنگ شدن تابستان در پاییز است. حشرات این سرنخ های تغییرات فصلی را ثبت می کنند و جستجو برای فصل های زمستانی را آغاز می کنند.

حتما مطالعه کنید : سم پاشی موریانه

چرا باید خدمات سمپاشی منزل را به متخصصین بسپاریم ؟

آفات غیرمنتظره حتی برای صاحبخانه های با تجربه نیز می تواند یک مشکل بسیار بزرگ باشد. وقتی آفت ناخواسته ای را در خانه خود می بینید ، وسوسه انگیز است که امور را به دست خود بگیرید-مخصوصا وقتی که از دست جوندگان ، عنکبوت ها یا موریانه ها در خانه خود خلاص می شوید. متاسفانه سمپاشی معمولا کار چندان ساده ای نیست ، زیرا روش های کنترل آفات اغلب موثر نیستند و می توانند خانواده شما را در معرض خطر جدی قرار دهند. حذف آفات از خانه هم از شما ، هم ار خانواده و ساختار خانه شما محافظت می کند. بنابراین ، ایمنی شخصی شما باید اولویت اول باشد. زیرا سموم مورد استفاده در سمپاشی منزل در غرب تهران ممکن است حاوی مواد شیمیایی خطرناکی باشد که می توانند خانواده و دارایی شما را به خطر بیاندازند. بدون تجهیزات ایمنی و آموزش مناسب ، این احتمال وجود دارد که شما به طور تصادفی یک ماده سمی را استنشاق کرده یا میل کنید. شما همچنین با اشباع بیش از حد منطقه ای که حیوانات خانگی یا فرزندان شما در آن بازی می کنند ، اشباع می شوید و می توانید ناخواسته محیط خطرناک تری را برای خانواده خود ایجاد کنید.

در نظر داشته باشید همان مواد شیمیایی که برای آفات سمی هستند می توانند به همان اندازه برای محیط زیست مضر باشند. در حالی که محصولات جدید بسیار دوستدار محیط زیست هستند ، آفت کش های چند سال پیش می توانند کل اکوسیستم ها را نابود کنند. حتی در دوزهای کوچک که برای مصارف مسکونی طراحی شده اند ، به کارگیری مواد شیمیایی غیرطبیعی برای محیط می تواند بسیار خطرناک باشد ، به خصوص اگر برای استفاده از آنها به درستی آموزش ندیده اید. از این رو همیشه توصیه می شود خدمات سمپاشی منزل را به دست متخصصین حرفه ای و آموزش دیده بسپارید! حتی مخلوط کردن دو ماده شیمیایی که برای از بین بردن یک ذره یکسان طراحی شده اند ، می تواند عواقب پیش بینی نشده ای را در پی داشته باشد. متخصصان کنترل آفات ابزارها و آموزش هایی را برای اطمینان از ایمنی اموال و محیط شما دارند.

مجوز سم پاشی

تا چند سال پیش صدور مجوز فعالیت شرکت ‌های سمپاشی بر عهده وزارت کشاورزی بود ، اما این وظیفه بر عهده وزارت بهداشت گذاشته شد و در حال حاضر ، این مجوز توسط معاونت بهداشتی دانشگاه‌ های علوم پزشکی صادر می ‌شود. باید به خاطر سپرد که حتما از شرکت ‌های سم ‌پاشی دارای مجوز از وزارت بهداشت برای این کار کمک گرفته شود و تا چند ساعت پس از سمپاشی منزل ، خانه خالی از سکنه باشد تا بخار و ذرات معلق سم از بین برود.

مسمومیت ناشی از سم پاشی

سم تا زمانی که مرطوب است می ‌تواند مسمومیت ایجاد کند. به همین دلیل توصیه می ‌شود هنگام سمپاشی منزل و تا 48 ساعت بعد کودکان زیر 6 سال ، خانم‌ های باردار ، افرادی که دچار بیماری‌های ریوی ، قلبی ، کلیوی ، حساسیت و بیماری‌ های پوستی هستند در خانه حضور نداشته باشند. ضمنا نیازی به جمع کردن وسایل خانه نیست. رختخواب ‌ها را در معرض نور خورشید و هوای آزاد قرار‌دهید. پس از سمپاشی و بازگشت به منزل در و پنجره‌ها باید باز باشند تا احتمال مشکلات تنفسی از بین برود.

حتما مطالعه کنید : سمپاشی کک

زمان مناسب سمپاشی منزل

با شروع فصل گرم عملا وجود حیوانات موزی در منازل بیشتر می شود. زاد و ولد این حیوانات معمولا با شروع فصل بهار آغاز شده و تا اواخر تابستان به طول می انجامد. در نتیجه برای جلوگیری از ازدیاد این حیوانات در محل زندگی لازم است سمپاشی بهاره را در اواخر ماه اسفند شروع کنیم. حشرات موذی دزدکی برای به دست آوردن غذا ، آب و زیستگاه راحت تر به محل اقامت شما وارد می شوند. بهترین زمان برای تجدید سمپاشی منزل در نیمه دوم سال است.

آیا سم پاشی فقط یک بار کافی است ؟

دفع حشرات از منزل شما یک رویداد یکباره نیست و این روند باید سالانه به صورت دوره ای انجام شود. سمپاشی منزل بهترین راهکار جهت دفع حشرات موذی است.

با گرم شدن هوا سر و کله حشرات مزاحم و موجودات ریز موذی پیدا می شود ، ولی برای ریشه کن کردن حشرات باید سمپاشی دوره ای را به فاصله شش ماه یکبار انجام دهید.

با سرد شدن هوا حشراتی که در شکاف های دیوارها و درز بین کابینت ها زندگی می کنند ، همچنان زاد و ولد کرده و باید از بین بروند. استفاده از سموم شیمیایی برای از بین بردن سوسک فاضلاب کافی نیست.

سمپاشی سوسک درشت - سمپاشی سوسک کابینت

نکات کلیدی قبل از سمپاشی منزل

لازم است قبل از سمپاشی محل های مورد نظر تمیز و در صورت امکان شستشو گردند و مواد غذایی ، ظروف غذاخوری ، وسایل کودکان و وسایل خواب و پرندگان باید از محل خارج یا روی آنها کاملا پوشانیده شود. اگر در خانه کودکی دارید ، نمی توانید از خمیرهای سوسک کش و موارد مشابه هم استفاده کنید. در این زمان نیاز به سمپاشی منزل برای از بین بردن مزاحم های آزاردهنده ضروری است. هزینه سمپاشی منزل یکی از مهم ترین مخارج برای حفظ بهداشت و سلامت خانواده است.

آشنایی با انواع موجودات ریز :

  • مریانه
  • ساس
  • کک
  • زنبور
  • سوسک فاضلاب
  • سوسک آشپزخانه
  • موش
  • سوسک ریز کمر باریک
  • پشه
  • مورچه
  • مار
  • عقرب
  • رتیل
  • مارمولک

علاوه بر به کارگیری موازین بهسازی ، با استفاده از سموم حشره‌ کش نیز می‌توان به مبارزه با سوسک ها پرداخت که این روش با توجه به ایجاد آلودگی محیط زیست به عنوان آخرین روش برای مبارزه با سوسک ها تلقی می ‌گردد.

منبع : خدمات سمپاشی منزل به صورت کاملا تضمینی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.