دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

سمپاشی ساس سوسک

۲۱ بازديد

یکی از مهمترین پیشرفت های کنترل حشرات در طول سال های گذشته ، سمپاشی های دوره ای منازل و اداره جات است. سم پاشی منازل را باید به عهده شرکت های سمپاشی متخصص بسپارید. شاید تصور شما بدین گونه باشد که این کار بسیار ساده و کم هزینه است و خودتان به راحتی از پس آن بر می آیید ، اما شایان ذکر است که سم پاشی حشرات ( همچون ساس ، سوسک و …. ) را باید به متخصصان در این زمینه بسپارید تا هم منزل یا اداره شما کاملا پاکسازی شود و هم سلامتیان در معرض خطر قرار نگیرد.

متخصصان شرکت سمپاشی تهران آس تشخیص می دهند که در کدام مناطق و به چه میزان باید سمپاشی شود. پس اگر برای انجام این کار به دنبال معتبرترین شرکت سمپاشی هستید و می‌ خواهید برای از بین بردن سوسک کابینت ، سوسک منازل ، ساس و … دست به‌ کار شوید ، روی شرکت سمپاشی آس حساب کنید!

وجود انواع سوسک حمام ریز و درشت در واحد های مسکونی می‌ تواند از معضل های آزار دهنده برای ساکنان خانه باشند. سوسک فاضلاب و انواع حشرات موذی می‌ توانند باعث مشکلات سلامتی و ایجاد حساسیت های مختلف بشوند. این که بدانیم سوسک خانگی به چه علت و چطور به خانه راه پیدا می‌ کند و راهکار مقابله با آنها مثل سمپاشی منازل و سمپاشی سوسک به چه روش صورت می‌ گیرد ، جهت حفظ سلامتی افراد ساکن در خانه ضروری است.

سمپاشی

سمپاشی ساس در تهران

آیا به دنبال راه های خلاص شدن و سمپاشی ساس تضمینی بوده اید ؟! این آفات دوباره احیا می شوند. هرچه بیشتر درباره ساس ها بدانید ، شانس بیشتری برای اجتناب از آنها دارید. نام این آفت از آنجا گرفته شده است که معمولا در نزدیکی تخت ها یافت می شود. این به این دلیل است که ساس ها برای زنده ماندن به خون حیوانات خونگرم نیاز دارند. متاسفانه ساس ها در حدود 35 روز بالغ می شوند. سپس آنها حدود هفت تا 12 ماه زندگی می کنند. این امر باعث می شود که سمپاشی ساس در منزل بدون کمک متخصصین حرفه ای شرکت آس دشوار باشد. خلاص شدن از شر ساس سخت است. هر مکانی که انسان در آن می نشیند ، استراحت می کند یا می خوابد می تواند محلی باشد که ساس ها وجود دارند و یا از آنجا تغذیه می کنند. سم پاشی ساس تضمینی موثرترین راه برای از بین بردن ساس ها از خانه یا محل کار است. سمپاشی ساس تختخواب شامل استفاده از ترکیبی از روش های درمانی برای اطمینان از ریشه کن شدن کامل و کمک به پیشگیری و کنترل آفات در آینده است. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که ساس از چی بدش میاد ؟ ساس ها از نعناع ، دارچین ، ریحان و مرکبات متنفرند.

هنگامی که با شرکت سم پاشی آس جهت سمپاشی منازل و یا ادارات برنامه ریزی کردید ، چند کار را می توانید انجام دهید تا خود را برای سمپاشی ساختمان و یا اداره آماده کنید. با از بین بردن شلوغی و کثیفی در اطراف تخت خود و در هر قسمتی که مشکوک به فعالیت ساس هستید ، شروع کنید. درهم ریختگی محل های بیشتری را برای پنهان شدن ساس ها در اختیارتان قرار می دهد و می تواند کار بازرسی و درمان منطقه را برای متخصص کنترل آفات دشوارتر کند. همانطور که شلوغی را از بین می برید ، مراقب انتقال موارد آلوده به مناطق غیر آلوده باشید. شما نمی خواهید آلودگی را به اتاق های دیگر منتقل کنید. یکی از متدهای سمپاشی ساس استفاده از تجهیزات تخصصی حرارتی است. تجهیزات حرارتی به تدریج دمای اتاق را افزایش می دهند تا جایی که به نقطه ای کشنده برای ساس برسد. یک تکنسین کنترل آفات سطح گرما را کنترل می کند تا مطمئن شود که به اندازه کافی بالا می رود تا ساس ها را در مشاغل یا خانه شما از بین ببرد.

سمپاشی کنه کبوتر

گونه های مختلفی از کنه وجود دارد و بسیاری از آنها می توانند باعث تحریک پوست شوند ، اما همچنین می توانند مشکلات پزشکی مختلفی را برای شما ، خانواده و حیوانات خانگی شما ایجاد کنند. کنترل کنه ها سخت است ، زیرا در مناطقی با پوشش گیاهی متراکم مانند جنگل یا مناطقی با بوته های زیاد زندگی می کنند. غالبا تا زمانی که روی حیوانات خانگی یا افراد ظاهر نشود ، آلودگی نمی تواند مورد توجه قرار گیرد. شرکت سم پاشی آس محیط داخل و خارج منزل و ساختمان شما را ارزیابی ، درمان و نظارت می کند تا به جلوگیری از معلق شدن کنه ها کمک کند. در اولین مرحله از سمپاشی کنه کبوتری در تهران توسط تکنسین های حرفه ای و مجرب آس بازرسی های لازم از محیط شما انجام می شود. تکنسین های آس می توانند علاوه بر مشکلات موجود در مورد آلودگی ، نقاط ایده آل را که ممکن است کنه های کبوتری را جذب کنند مناطق پر درخت ، چمن بلند یا حتی مناطقی با رطوبت زیاد بررسی می کنند.

سمپاشی موریانه در تهران تضمینی

آیا آسیب موریانه شما را نگران می کند؟ اگر چنین است ، شما تنها نیستید. موریانه ها هر ساله خسارت های ساختاری زیادی وارد می کنند و از این باید هزینه های زیادی را برای سم پاشی موریانه در تهران در نظر بگیرید. شرکت سمپاشی آس بر اساس چیدمان خانه شما و میزان آلودگی موریانه ، یک برنامه سمپاشی موریانه در تهران متناسب با خانه شما ایجاد می کند. رایج ترین متدهای ریشه کنی موریانه به شرح زیر می باشد :

  • روش مبارزه با موریانه با مواد مایع : این محلول های ریشه کنی موریانه برای کاربردهای داخلی و خارجی بی خطر است و می تواند در زیرسازی ساختمان برای ایجاد یک مانع محافظ در اطراف ساختمان شما استفاده شود. این درمان علاوه بر محافظت فوری ، در برابر آلودگی های بعدی نیز محافظت می کند.
  • سمپاشی موریانه با مواد خشک : برای سم پاشی حفره های داخلی و خارجی دیوارها ، اطراف مجاری گرمایش و لوله های آب ، زیر تخته سنگ ها و برای برخی سطوح دیگر استفاده می شود و به مناطق بحرانی گسترش می یابد ، که محافظت بیشتری در برابر هجوم موریانه ها ایجاد می کند. رطوبت کم این متد شرکت سمپاشی موریانه مانع از خیس شدن آن از طریق دیوار خشک و ایجاد نقاط مرطوب آسیب رسان می شود.
  • سمپاشی موریانه به روش های غیرشیمیایی : یکی از این روش ها یک مانع فیزیکی است که معمولا در طول ساخت و ساز گنجانده می شود. مش‌ های فولادی و ماسه‌ هایی با اندازه‌ های خاص به‌ عنوان موانع فیزیکی به‌ طور موثری عمل می‌ کنند.
  • سم پاشی با متدهای شیمیایی

جهت شروع آموزش سمپاشی موریانه متخصص آس با بررسی زیرزمین یا گربه رو ( فضای تنگ زیر طاق یا زیر کف اتاق برای جلوگیری از رطوبت و غیره ) ساختمان از نظر رطوبت ، زیر بنای شما برای باقی مانده چوب و سایر مناطق خطرناک که ممکن است آلودگی را به خود جلب کند ، یک معاینه کامل از خانه شما انجام می دهد. شرکت آس از سیستم های تشخیص موریانه برای ارزیابی علمی خانه شما استفاده می کند. پس از اتمام کار ، توصیه ما را دریافت خواهید کرد. پس از تشخیص روش های مبارزه با موریانه را با شما در میان می گذارند. متد ریشه کنی موریانه محافظت فوری و همچنین محافظت از آلودگی های آینده در طول مدت طرح حفاظت را ارائه می دهد. ممکن است این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چگونه با هجوم موریانه ها مقابله کنیم ؟

  • یک شرکت سمپاشی موریانه در تهران با دقت انتخاب کنید – شرکت هایی که خدمات سم پاشی موریانه ارائه می دهند ، باید مجوزهای لازم را داشته باشند.
  • مراقب باشید که پس از چه مدت از اتمام سمپاشی موریانه می توانید به محل اقامت تحت درمان بازگردید – زمان مورد نیاز قبل از اشغال مجدد اقامتگاه بسته به محصول متفاوت است و روی برچسب محصول نشان داده می شود. مطمئن شوید که متخصصین شرکت سمپاشی موریانه در تهران اجازه ورود مجدد به ساختمان را به شما بدهند.

اطلاعات کلی درباره موریانه ها

 

  1. موریانه ها چه شکلی هستند ؟

    موریانه ها بدنی نرم با شاخک های صاف دارند. رنگ بدن آن ها از سفید تا قهوه ای متغیر می باشد.

  2. نشانه هجوم موریانه ها چیست ؟

    پس از اینکه سطح کلنی موریانه ها با سطح مشخصی رسید ، موریانه ها آماده ازدحام می شوند. برای اکثر کلنی ها ، این یک بار در سال اتفاق می افتد. صدها یا هزاران موریانه تنها با هدف تولید مثل و گسترش تولید می شوند.

  3. موریانه ها چه قدر بزرگ هستند ؟

    طول موریانه ها معمولا 1/4 الی 1/2 اینچ می باشد.

  4. چگونه برای سم پاشی موریانه در تهران آماده شویم ؟

    مناطق اطراف ساختمان خود را از بابت چوب های آسیب دیده ، بال های ریخته در اطراف زمین و لوله ها را بررسی کنید. با متخصصین شرکت آس برای سایر خدمات سم پاشی تماس بگیرید.

  5. موریانه ها کجا زندگی می کنند ؟

    به طور کلی ۵۰ نوع موریانه وجود دارد که به دسته های زیرزمینی ، چوب مرطوب و چوب خشک طبقه بندی می شوند. هر گروه از موریانه ها در مورد اینکه آیا در خاک زندگی می کنند یا نه و اینکه کلنی های خود را کجا می سازند ، الزامات و رفتارهای محیطی متفاوتی دارند.

عوامل تاثیرگذار در سمپاشی :

مدت زمان حضور حشرات موذی

اگر مدت زمان طولانی است که احساس می کنید انواع حشرات موذی ( همچون سوسک ریز ، سوسک فاضلاب ، مارمولک ، پشه ، ساس و …. ) در محیط منزل و یا اداره شما وجود دارند ، میزان سمپاشی بیشتر و مدت زمان آن طولانی تر خواهد بود. تشخیص نواحی مورد نیاز سمپاشی حشرات نیز بسیار حائز اهمیت است. برخی از گونه ها فقط در قسمت پایینی دیوار رخنه می کنند و برخی دیگر بر روی سقف. کاملا واضح است که فقط مناطق مورد نظر باید سمپاشی شوند.

سمپاشی منازل

سمپاشی ساختمان هزینه بر است ولی این هزینه همیشه یکسان نیست. قیمت سمپاشی منازل شمال تهران و هزینه سمپاشی منازل جنوب تهران متفاوت است. در واقع محله ای که منزل تان در آن واقع شده روی قیمت سمپاشی منازل تاثیرگذار است. برخی از مناطق تهران توسط حشرات اشغال شده اند و نیاز به سمپاشی تضمینی برای ریشه کنی ساس و سمپاشی سوسک دارند. برای اطلاع از هزینه سمپاشی منزل با شرکت سمپاشی آس تماس بگیرید.

چه نکات ایمنی را در سمپاشی منزل رعایت کنیم ؟

باید به خاطر سپرد که حتما از شرکت‌ سمپاشی دارای مجوز از وزارت بهداشت برای این کار کمک گرفته شود و تا چند ساعت پس از انجام این کار خانه خالی از سکنه باشد تا بخار و ذرات معلق سم از بین برود. سم تا زمانی که مرطوب است می‌ تواند مسمومیت ایجاد کند. به همین دلیل توصیه می‌ شود هنگام سم‌ پاشی و تا 48 ساعت بعد ، کودکان زیر 6 سال ، خانم‌ های باردار ، افرادی که دچار بیماری‌ های ریوی و قلبی و کلیوی وحساسیت و بیماری‌ های پوستی هستند ، در خانه حضور نداشته باشند. در سمپاشی منزل نیازی به جمع کردن وسایل خانه نیست. رختخواب‌ ها را در معرض نور خورشید و هوای آزاد قرار‌دهید. پس از سم‌ پاشی و بازگشت به منزل در و پنجره‌ ها باید باز باشند تا احتمال مشکلات تنفسی از بین برود.

خدمات سم پاشی شرکت آس :

  • سمپاشی منزل
  • سمپاشی شرکت ها
  • سمپاشی اداره ها
  • سمپاشی رستوران ها
  • سمپاشی هتل و مسافرخانه
  • سمپاشی تالار
  • سمپاشی آپارتمان ها و برج
  • سمپاشی انبار و آشپزخانه
  • سمپاشی باغچه و درختان

بهترین زمان سمپاشی ساس در منازل :

ساس ها آفت های خانگی دردسرسازی هستند که یافتن آنها دشوار است و می توانند خطرات بالقوه ای برای سلامتی شما و خانواده تان ایجاد کنند. تیم تخصصی و حرفه ای شرکت سمپاشی تهران آس مجهز به قابلیت های کنترل آفات با پشتوانه علمی و سال ها تجربه و استفاده از پیشرفته ترین ابزارها و محصولات برای ارزیابی مشکل ساس شما و ارائه یک پاسخ استراتژیک برای سم پاشی ساس است و همچنین حداکثر حفاظت را فراهم می کند. ریشه یابی آلودگی به ساس ممکن است دشوار باشد و حتی در صورت کشف ، داروهای خانگی و بازدارنده های بدون نسخه نیز اغلب بی اثر هستند. ساس های تختخواب به سرعت تکثیر می یابند و فقط در عرض شش ماه ، تعداد کمی از آنها می توانند به یک حمله کامل 13000 نفری یا بیشتر تبدیل شوند. تشخیص برای شکستن چرخه زندگی ساس قبل از اینکه به یک مشکل بزرگتر تبدیل شوند ، بسیار مهم است. پس از مشاهده علائم حضور ساس ها مراحل زیر انجام می شود :

  • ارزیابی و بازرسی = در صورت مشاهده ساس در منزلتان فقط کافیست با تکنسین های حرفه ای تیم آس تماس بگیرید تا در اسرع وقت به محل مورد نظر شما رجوع کرده و مراحل بازرسی را انجام دهند. ساس ها بسیار آب زیرکاه بوده و به سختی پیدا می شوند. اما متخصصین ما آموزش های لازم جهت یافتن علائم حضور آن ها را دیده اند. در اولین بازدید ما کل خانه شما از جمله تخت ، مبلمان ، فرش و ملافه را بررسی خواهیم کرد. ما یک بازرسی از مناطق هدف را انجام خواهیم داد و در صورت نیاز ، از ابزارهایی برای بررسی ترک ها و شکاف ها استفاده خواهیم کرد.
  • مرحله پیاده سازی در سم پاشی ساس = پس از اتمام بازرسی و ارزیابی وضعیت ، متخصصین ما بهترین اقدامات را توصیه می کنند. اگر بازرسی آلودگی را تایید کند ، یک برنامه درمانی را بر اساس شدت آلودگی و ترجیحات شما توصیه می کند. ما از بهترین ابزارها و علوم برای رفع علل و معالجه مشکل ساس منزل شما به بهترین روش متناسب با وضعیت خانواده ، حیوانات خانگی و محیط استفاده خواهیم کرد. این روش پیاده سازی ساس ها و همچنین نوزاد ساس را مورد هدف قرار می دهد و از بلوغ و تولید مثل ، گاز گرفتن و بالقوه حامل بیماری بودن آن ها جلوگیری می کند.
  • مرحاه نظارت = ریشه کن کردن ساس ها می تواند مشکل باشد. بنابراین متخصصین تیم آس یک بازدید پیگیری برای اطمینان از اثربخشی درمان حرفه ای انجام شده انجام می دهند. علاوه بر این ، تمامی بازدیدها را مستند کرده و مراحل بعدی را برای اطمینان از بهترین روش نگهداری برای خانه شما توصیه می کنند.

از شروع فصل بهار ، هوا گرم شده و در طول این دوره ساس ها به خوبی دوام می آورند و زنده می مانند. در طول فصل تابستان ، مردم ترموستات منزل خود را برای کاهش هزینه ها تنظیم می کنند. در نتیجه این شرایط یک محیط مساعد برای بروز ساس ها را فراهم می کنند. گرما منجر به افزایش فعالیت های ساس ها شده و صاحبان خانه می توانند در طول روز و شب نیش آن ها را احساس کنند. برخلاف تصور بسیاری از افراد ، ساس ها در طول زمستان غیرفعال نمی شوند. این آفات تا زمانی که میزبان داشته باشند می توانند در هر زمان از سال زنده بمانند. با این حال ، متابولیسم آنها در فصل سرما کند می شود. حقیقت ساده ریشه کن کردن ساس ها این است که شما باید فورا برای سمپاشی آن ها اقدام کنید. بهترین زمان برای جلوگیری از پخش ساس ها ، بلافاصله هنگام جا به جایی به یک فضای جدید است. ساس ها طول عمر زیادی ندارند ، اما می توانند در کوتاه مدت تولید مثل کنند. در شرایط عادی ، ساس های بزرگسال حدود 2 تا 4 ماه زندگی می کنند. از این رو به محض مشاهده ساس ها در منزل خود ، با شرکت سمپاشی آس تماس بگیرید!

سمپاشی ساس

ساس ها فقط هنگام خون خواری به طرف انسان می روند و بر خلاف آفت هایی همچون کک ها و پشه ها مدت زیادی روی بدن انسان باقی نمی مانند. در مدت روز آن ها بی حرکت بوده و در محل های مختلف تاریک و خشک همچون درزهای وسایل منزل ، دیوارها ، سقف ها ،لا به لای کفپوش های چوبی ، زیر درز کاغذ دیواری و بین تشک و تختخواب مخفی می شوند. ساس ها به طور دسته جمعی زندگی می کنند و غالبا به تعداد زیادی در یک محل یافت می شوند. لازم به ذکر است در حرارت های پایین ممکن است تخم ساس تا 3 ماه زنده بماند و در دمای کمتر از 14 درجه بیرون نمی آید! ساسی که تازه از تخم خارج می شود ، زرد رنگ پریده و خیلی کوچک است ، اما شبیه به بالغ آن می باشد.

  1. سمپاشی ساس در کف اطاق ها ، دیوار ، کلیه درزها و شکاف های موجود در منازل و وسایل منازل با استفاده از سم ساس
  2. سمپاشی لوازم خواب تشک ، وسایل پشمی و ابری و وسایل که انسان در آنها استراحت می کند مانند مبلمان و راحت. به خصوص لوازم خواب بچه ها

ساس ها در برابر حشره ‌کش‌ ها بسیار مقاوم هستند و متاسفانه بعید است که شما بتوانید خودتان این مشکل را حل کنید! تیم تخصصی آس در پاکسازی ساس ها در طول سال ‌ها کسب تجربه در زمینه کنترل آفات و حشرات ، تخصص دارد. ما می ‌دانیم از کدام ‌یک از روش‌ ها بهترین نتایج به دست می‌ آیند. توصیه می‌ کنیم برای رفع و خلاصی از دست این حشرات موذی با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکلات شما را حل کنیم!

مراحل سمپاشی ساس :

بازرسی اولیه

تکنسین های آس به منظور دستیابی به نتیجه کارآمد ، تمام محیط را بررسی کرده و تمام تمرکز خود را بر روی تمام قسمت هایی که ساس ها ممکن است مخفی شوند و یا تغذیه کنند قرار می دهند.

تعیین روش سمپاشی ساس

پس از اتمام بازرسی ، زمان آن رسیده که یک طرح درمانی ارائه دهیم. متخصصان آس تصمیم می گیرند که آیا برای انجام این کار ، استفاده از مواد شیمیایی سازگار با محیط زیست را انتخاب کنند یا سایر روش ها!

تدوین و تنظیم برنامه سمپاشی

تکنسین های آس تمامی خدمات سمپاشی ساس را با اطمینان خاطر انجام داده و هر گونه خطر حضور حشرات و سوسک را از بین می برند. تقریبا یک ماه پس از اولین بررسی ، متخصصین دوباره به محل مورد نظر رجوع کرده و در صورت تشخیص و لزوم دوباره روند درمان را تکرار خواهند کرد.

هزینه سمپاشی ساس شرق تهران چه قدر است ؟

هزینه سمپاشی ساس به فاکتورهای مختلفی همچون سایز محیط ( اداری ، تجاری ، مسکونی و …. ) و شدت آلودگی بستگی دارد. به منظور ارائه برآورد قیمت متخصصین آس به محل مورد نظر رجوع کرده تا با بررسی محیط قیمت نهایی را به شما اعلام نمایند.

چگونه متوجه شویم که محیط آلوده به ساس شده است ؟

ساس ها به راحتی پنهان می شوند و معمولا شب ها از محیط مخفی خود بیرون می آیند. بنابراین اگر نمی دانید باید به دنبال چه چیزی باشید ، کشف آلودگی محیط به ساس می تواند چالش برانگیز باشد.

  • غالبا اولین علائم قابل توجه ساس ، گزیدگی است که بر روی بدن انسان به جا می گذارند. این گزش ها مانند برجستگی های کوچک قرمز رنگ ، معمولا در قسمت فوقانی بدن به نظر می رسند و به صورت خطی هستند.
  • ساس ها معمولا روی ملافه و پتو نشانه هایی از خود به جا می گذارند. اگر نقاط قرمز ریز یا رگه های کوچک قهوه ای مشاهده کنید ، این نشان می دهد که ساس ها تغذیه کرده اند و پس مانده از خود به جا گذاشته اند.
  • ساس ها اغلب در داخل و اطراف تشک ها مشاهده می شوند. ملحفه را کنار زده و درز تشک را با دقت بررسی کنید. اگر پوست شما قرمز شده و احساس خارش دارید ، قطعا با آلودگی ساس مواجه هستید.
  • از دیگر مناطقی که ممکن است ساس ها حضور داشته باشند می توان پشت قابل عکس و پریز برق ، داخل کمد لباس ، مبلمان و شکاف و درزها را بررسی کرد.

ساس ها ، حشرات مخفی و دست نیافتنی هستند که از بین بردن آن ها کار نسبتا دشواری است. بهترین راه حل از بین بردن و سمپاشی ساس همکاری با شرکت های حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشد. با داشتن سال ها تجربه در این زمینه ، شرکت آس راه حل های تخصصی برای رهایی از شر این حشرات موذی ارائه می دهد.

منبع : سمپاشی ساس و سوسک برای منازل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.