دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

صفرشویی خودرو در تهران

۳۲ بازديد
دیتیلینگ خودرو کاری فراتر از جارو زدن و شستشوی ساده می باشد. در واقع این به معنای توجه به جزئیاتی است که باعث می شود ظاهر خودروی شما بسیار خوب به نظر برسد. کار را با فضای داخلی شروع کنید تا در هنگام صفرشویی قسمت های داخلی ، نگران کثیف شدن نمای بیرونی خودری خود نباشید. برای اکثر مردم تمیز کردن ماشین بیشتر شبیه یک کار سخت است تا یک دستاورد! مانند هرگونه تلاش ” با جزئیات ” ، دانستن اینکه از کجا شروع کنیم و در واقع اختصاص زمان برای تمیز کردن کامل هر شکاف و درز خودرو ، اغلب سخت ترین قسمت از خدمات دیتیلینگ خودرو در تهران است. دقیقا به همین دلیل است که تیم حرفه ای ما برای کمک اینجا هستند.

آموزش دیتیلینگ خودرو یک روش کاملا خود-توضیحی است ، زیرا شامل یک فرآیند ” دقیق ” تمیز کردن است که اغلب با ترمیم اجزای آسیب دیده همراه است. از نظر ظاهری صفرشویی ماشین به محافظت از رنگ ، شیشه و اجزای بدن از اشعه های مضر UV ، آلاینده ها و آسیب های ایجاد شده در حین رانندگی کمک می کند.

دیتیلینگ قسمت بیرونی خودرو

  • شستشو و خشک کردن قسمت بیرونی – این فرآیند شستشو و خشک شدن با دست انجام می شود. متخصصین روی سطح خودرو را اسپری کرده و بدنه خودرو را با محصولات تخصصی پاک می کنند. این شامل شستشوی رینگ ، دستگیره در و شیشه با دست می شود.
  • رسیدگی به رنگ خودرو – از خمیر کلی برای از بین بردن هرگونه آلودگی ، اسپری مایع یا باقی مانده پس از شستن ماشین استفاده می شود. این خمیرها باعث تمیزتر و صاف تر شدن سطح شده و به افزایش اثر پولیش و واکس کمک می کند.
  • پولیش – پولیش یک ترکیب ساینده را روی رنگ خودرو می کشد تا لایه های کوچکی از پوشش شفاف را از بین ببرد. این باعث می شود خراش های کوچک و چرخش رنگ از بین برود.
  • واکس و درزگیری – برای جلوه براق به خودرو و افزودن یک لایه محافظ به رنگ خودرو ، یک درزگیر استفاده می شود. در برخی موارد می توان از واکس استفاده کرد.
  • سایر خدمات صفرشویی قسمت بیرونی خودرو شامل رنگ آمیزی مجدد ، صفرشویی موتور ، پولیش چراغ جلو ، تمیز کردن موتور با آب فشار قوی ، تعمیر سپر و تعمیر تراشه های شیشه ای می باشد.

دیتیلینگ قسمت داخلی خودرو

  • جارو زدن – صندلی ها ، فرش ها و مت ها ، سرپوش ، قسمت پشتی بار و صندوق عقب برای تمیز کردن زباله ها جاروبرقی می شوند.
  • فرچه زدن و برس کشیدن – این کار برای از بین بردن لکه های فرش و مت روی زمین انجام می شود.
  • تمیز کردن با بخار – تمیز کردن بخار یک روش موثرتر برای از بین بردن لکه های سخت روی کفی ماشین و صندلی است.
  • تمیز کردن شیشه – تمیز کردن شیشه جلو و پنجره ها.
  • رسیدگی به قسمت های چرمی – از تمیز کننده مخصوص چرم و صابون برای تمیز کردن قطعات چرمی خودرو استفاده می شود.

خدمات اضافی دیتیلینگ خودرو

برخی از مشاغل حرفه ای صفرشویی خودرو به مواردی که در بالا توضیح داده شد خدمات اضافی ارائه می دهند. این خدمات عبارتند از :

  • تصحیح رنگ – این فرآیندی است که عیوب موجود در لایه بالای رنگ خودرو مانند رنگ مات یا اکسیداسیون را برطرف می کند. بیشتر متخصصین و تکنسین ها از دستگاه پولیش دوار برای ارائه بهترین اصلاح رنگ استفاده می کنند.
  • پوشش سرامیکی – پوشش سرامیکی یک پلیمر مایع است که در قسمت بیرونی خودرو اعمال می شود تا یک لایه محافظ به رنگ خودرو اضافه کند. این اغلب به عنوان جایگزین واکس درجه یک استفاده می شود.
  • PPF – PPF مخفف لایه محافظ رنگ است. PPF یک لایه پلی اورتان نازک است که به محافظت از رنگ خودرو در برابر تراشه های سنگ ، خراش های کوچک ، اشعه ماوراء بنفش ، رسوبات معدنی ، باران اسیدی و موارد دیگر کمک می کند. این محصول و خدمات حفاظت جامع تری نسبت به پوشش سرامیکی ارائه می دهد.

مشبک های تهویه هوای خودرو را با فرچه های مخصوص دیتیلینگ کنید. اگر قصد ندارید از مایعات بعدا استفاده کنید ، برس هایشما باید یک ماده فوق جاذب مانند پارچه های میکروفایبر باشند که گرد و غبار و خاک را به طور موثر از بین می برد. مقداری پانسمان وینیل اسپری را بر روی پنجره های تهویه کمی غبار کنید تا ظاهری جدید داشته باشند.

شستشوی صندلی ها در دیتیلینگ خودرو

صندلی ها را تمیز یا شامپو کنید. تمیز کردن صندلی ها در روند دیتیلینگ خودرو در تهران امری ضروری است. اما صندلی های مختلف روش های متفاوتی را می طلبد. توجه داشته باشید که پس از تمیز کردن ، ممکن است مجبور شوید صندلی ها یا ناحیه اطراف آن را دوباره با جارو برقی تمیز کنید ، زیرا در این فرآیند خاک و گرد و غبار پخش می شود.

  • قسمت های داخلی پارچه ای : فضای داخلی را با نایلون یا پارچه های دیگر می توان با دستگاه استخراج مرطوب شستشو داد. بعد از استخراج ، پارچه باید به اندازه کافی خشک شود.
  • قسمت های داخلی چرم و یا وینیل : فضای داخلی چرمی را می توان با پاک کننده چرم یا وینیل تمیز کرد و سپس با برس چرمی به آرامی به آن ضربه زد. پاک کننده را می توان بعد از آن با پارچه میکروفایبر پاک کرد.

شست و شوی صندلی ها با مواد شوینده

شست و شوی صندلی ها با مواد شوینده

در روند آموزش دیتیلینگ خودرو در تهران در صورت لزوم وضعیت صندلی های چرمی را بهبود بخشید. اگر صندلی های چرمی را با محصول تمیز کرده اید ، اکنون وقت آن است که آنها را حالت دهید تا چرم از نظر بصری جذاب به نظر برسد و خشک نشود یا شروع به ترکیدن نکند. شیشه پاک کن را روی پنجره ها و آینه ها اسپری کرده و پاک کنید. برای از بین بردن تجمع قوی تر ، از پشم فولادی 4 پا روی پنجره ها استفاده کنید. اگر گیج پلاستیکی است از پاک کننده پلاستیکی استفاده کنید. هنگام شستشو و پاک کردن از پارچه میکروفایبر استفاده کنید. اگر میکروفایبر در دسترس نیست ، از یک پارچه تمیز و بدون پرز استفاده کنید. شما نمی خواهید در حین تمیز کردن ، باقی مانده های فیبری را در سراسر داخل خودرو بگذارید.

پاک کردن شیشه های خودرو با دستمال میکروفایبر

آموزش دیتیلینگ قسمت بیرونی خودرو

وقتی شخصی تصمیم می گیرد وسیله نقلیه خود را با روش دیتیلینگ خودرو تمیز کند ، به احتمال زیاد از این دستورالعمل های کلی پیروی می کند :

  • تمیز کردن نمای بیرونی : هنگام صفرشویی یک وسیله نقلیه ، اولین قدم همیشه باید شامل تمیز کردن کامل با محصولات با جزئیات با کیفیت و یک منبع آب مطمئن باشد. این نه تنها تضمین می کند که هرگونه کثیفی ، زباله ، آلودگی جاده ، گرده یا هر نوع تکه روی سطح ماشین برداشته می شود ، بلکه هرگونه مشکل جدی را که ممکن است در زیر سطح کمین کرده باشد ، در معرض دید عموم قرار می دهد. برای این مرحله باید از حوله یا دستکش میکروفایبر ، شامپو شستشوی خودرو با pH پایین استفاده کنند تا خطر خراشیدن یا خراب شدن سطح را کاهش دهد.
  • محافظت از نمای بیرونی : در حالی که شستشوی کامل ماشین برای از بین بردن زباله های سطحی بسیار مهم است ، جزئیات خودرو فراتر از یک اسکراب جامد است ، زیرا معمولا شامل پوشش های محافظ سطح می شود. واکس ماشین ، درزگیر رنگ ، روکش تایر ، روکش سرامیکی ، روکش وینیل ، لایه های محافظ رنگ و هر تعداد محصول محافظ دیگر برای استفاده شما است. سایر قطعات بیرونی مانند لاستیک با پوشش لاستیک تقویت شده است. بسیاری از مردم از تمیز کننده شیشه برای تمیز کردن شیشه های خودرو استفاده می کنند.

قسمت بیرونی خودرو را با صابون کارواش بشویید ، نه مواد شوینده ظرف و ظروف!

ماشین خود را در مکانی سایه دار پارک کنید و منتظر بمانید تا سطح ماشین خنک شود و بتوانید آن را به راحتی لمس کنید. از یک حوله میکروفایبر پارچه ای عمیق استفاده کنید که آلودگی ها را به دام می اندازد و آنها را در سطح ماشین خرد نمی کند. هنگام تمیز کردن از دو سطل استفاده کنید – یکی با تمیز کننده کف دار و دیگری با آب تمیز کننده. بعد از اینکه پارچه خود را در آب داغ کف دار فرو کردید و قسمتی از ماشین را تمیز کردید ، آب کثیف و ناخوشایند را با آب در سطل فرو کنید تا سطل تمیز کننده را آلوده نکنید. توجه داشته باشید در روند دیتیلینگ خودرو مواد شوینده ظرفشویی پلیمرها را از سطح رنگ جدا کرده و روند اکسیداسیون را تسریع می کند. از بالا به پایین کار کنید و یک قسمت را به طور همزمان شسته و آبکشی کنید. اجازه ندهید صابون خشک شود. قبل از انجام آخرین شستشو ، نازل اسپری را از شلنگ آب جدا کنید تا لکه ها به حداقل برسد. برای خشک کردن از یک حوله پارچه ای استفاده کنید. اجازه ندهید هوا خشک شود یا لکه های صابونی ایجاد شود.

با شیشه پاک کن قسمت بیرونی پنجره ها را تمیز کنید. شیشه روی اتومبیل هایی که دیتیلینگ شده اند باید بدرخشد و منعکس شود ، نه اینکه کسل کننده و کثیف باشد. با یک تمیز کننده همه کاره و اسپری آب با فشار بالا ، خاک و گل آلودگی را از قسمت های عمیق چرخ بردارید. یک پانسمان وینیل را به قسمت های عمیق اضافه کنید تا جلوه خیره کننده ای داشته باشد. آلودگی های چسبیده روی خودرو را با میله خاک رس مایع بردارید. برای حذف چیزهایی مانند شیره می توانید از میله رس سنتی استفاده کنید ، اما میله رس مایع سریعتر و تقریبا موثر است. پولیش یا واکس ( در صورت استفاده از هر دو ، ابتدا پولیش را بمالید و بردارید ) با یک صیقل کننده دو مرحله ای یا بافرچرخشی یا با دست استفاده کنید. استفاده از بافرهای چرخان برقی جهت دیتیلینگ خودرو در تهران را باید به متخصصان واگذار کنید.

حتما مطالعه کنید : نحوه صفرشویی خودرو

  • پولیش برای ظاهری براق و واکس یک محافظ است.
  • در بخش های طولانی استفاده کنید. دستگاه را به صورت دایره ای حرکت ندهید.
  • به ضامن درها ، اطراف لولای درها و پشت سپرها توجه کنید ، که باید آنها را به صورت دورانی با دست انجام دهید.
  • بگذارید تا یک مه خشک شود. سپس روند صفرشویی خودکار را با ضربه زدن به دستگاه به پایان برسانید. مناطق صعب العبور را می توان با دست تمیز کرد.
  • یک متخصص باید خراش هایی را که از لایه شفاف وارد رنگدانه می شوند ، ترمیم کند.
  • هنگام دیتیلینگ خودرو از محصولات تمیز کننده حاوی آمونیاک یا سرکه روی شیشه سایه و رنگ دار استفاده نکنید.

منبع : آموزش دیتیلینگ خودرو

بهترین کافه های تهران

ما از کافه گردی های شخصی خودمان و مشاهدات مان، نظرات کاربرانی که برای اولین بار از این کافه ها دیدن کرده اند، نظرات مشتریان دائم که در گوگل مپ، اینستاگرام و  کلیه شبکه های اجتماعی در این باره نظر داده اند استفاده کرده و بر اساس 4 معیار زیر کافه ها را در مناطق مختلف تهران معرفی کرده ایم:

  • کیفیت غذا
  • هزینه و قیمت
  • فضای کافه
  • کیفیت سرویس دهی

شمال تهران


1- کافه ژینورا (شهرک غرب-خاص و دوستانه)

address   آدرس: شهرک غرب – خیابان حافظی – جنب مرکز خرید آرن – کافه ژینورا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.