بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

۱۹ بازديد

تمرینات کراس فیت باعث می شود بدن شما دچار ضرب و شتم شود. مصرف مکمل برتر مخصوص ورزشکاران کراس فیت می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و آن را به سطح بعدی برساند به سختی می توان کسی را پیدا کرد که درباره پدیده CrossFit چیزی نشنیده باشد. و تعجبی ندارد – CrossFit® از سبک های متعددی تشکیل شده است که چندین سیستم انرژی را به کار می گیرد که تا حد زیادی برای مخاطبان گسترده جذاب شده است. بسیاری از تمرینات به حداکثر تلاش نیاز دارند تا شرکت کنندگان خود را خسته و زخمی کنند. اگر می خواهید عملکرد و روند ریکاوری خود را جدی بگیرید ، مصرف بهترین مکمل ها برای ورزش کراس فیت ضروری است.

حتما مطالعه کنید : تمرین کراس فیت چیست ؟

هرچه سریعتر و موثرتر از این جلسات تمرینی وحشیانه بهبود یابید و ریکاوری شوید ، شانس بیشتری برای ارتقاء سطح تمرینات خود خواهید داشت. البته هیچ چیزی همانند یک رژیم غذایی مناسب به شما در دستیابی به اهدافتان کمکتان نمی کند ، اما برخی مکمل ها می توانند این مزیت جزئی را به شما بدهند. در زیر لیستی از موثرترین مکمل ها برای حمایت از سفر شما به سطح بعدی گردآوری شده است.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در میان ورزشکاران است ، بلکه یکی از موثرترین مکمل های برتر مخصوص ورزشکاران کراس فیت محسوب می شود. تحقیقات جامع تاثیر آن بر قدرت عضلانی ، ریکاوری بین دوره های تمرین و سطح مقطع بافت ماهیچه ای ( اندازه) را مستند کرده است. تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند به استقامت سیستم قلبی عروقی و همچنین استقامت عضلانی کمک کند. این رویای یک ورزشکار کراس فیت است.

بتا-آلانین مکمل برتر مخصوص ورزشکاران کراس فیت

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر فوق العاده برای بافت ماهیچه عمل می کند و شما را قادر می سازد تا انرژی بیشتری را برای تمرین خود به کار بگیرید. همچنین ممکن است افزایش اسید لاکتیک در ماهیچه را به تاخیر انداخته و مدت زمان تمرین را طولانی کند. 

پروتئین وی

این مکمل پروتئینی با عملکرد سریع جزء اصلی ضروریات هر علاقمند به تناسب اندام است وجز بهترین مکمل ها برای ورزش کراس فیت محسوب می شود. پروتئین وی برای هضم سریع جهت کمک به ریکاوری ماهیچه ها طراحی شده است ، همچنین دارای مشخصات کامل اسید آمینه است که آن را به یک مکمل کامل قبل و بعد از تمرین تبدیل می کند. تحقیقات اخیر همچنین نشان می دهد که ممکن است گرسنگی را برای کسانی که به دنبال استفاده از آن برای اهداف کاهش وزن هستند ، اندکی کاهش دهد.

سوالات متداول در زمینه بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

  • من خوانده ام که هنگام استفاده از کراتین باید مرحله “بارگذاری” را انجام دهید. آیا این درست است و اگر چنین است ، چقدر ؟

    در ابتدا توصیه می شد که تا 20 گرم در روز به مدت یک هفته کراتین مصرف کنید و سپس دوز ” نگهدارنده ” را هفته ها بعد از آن ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان داد که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین ، نتایج مشابهی را در پایان مطالعات متعدد به همراه داشت. این امر نه تنها در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه می شود ، بلکه باعث تسکین سیستم گوارش شما را نیز خواهد شد!

  • گاهی اوقات چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین احساس سوزش روی پوستم ایجاد می شود. چه چیزی باعث این می شود ؟

    یکی از علل ممکن است اتصال بتا آلانین به گیرنده های عصبی باشد که باعث می شود آنها به طور تصادفی شلیک کرده و احساس خارش/سوزن سوزن شدن را در شما ایجاد کنند. یکی دیگر از علل احتمالی ( شاید علاوه بر واکنش عصبی ) این است که جریان خون را به مویرگ های سطحی افزایش می دهد و در نتیجه باعث سرخ شدن پوست می شود. اینها واکنش های کاملا بی خطر هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت از بین بروند یا نرود!

  • من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارد ؟

    در یک کلام بله! حتی برخی از متعادل ترین رژیم های غذایی هنگام انجام تمرینات شدید در بیشتر روزهای هفته به کمی ” بیمه ” در قالب مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارند. همچنین رژیم متعادل شما ممکن است همیشه به دلیل تغییر در برنامه ها ، دوره های استرس زیاد در محل کار و/یا تغییرات زندگی و در نتیجه فشار بر نظم رژیم غذایی ، تاثیر منفی بگذارد!

  • به عنوان یک ورزشکار کراس فیت ، هدف من این نیست که بیش از حد عضله بسازم.. چرا به پروتئین اضافی به شکل پروتئین وی نیاز دارم ؟

    پروتئین نه تنها به ساخت عضلات کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها از جمله تولید و تنظیم انرژی نیز کمک می کند ، سایر بافت های حیاتی را که در طول تمرین کاهش یافته است ، پر می کند و به روند ریکاوری کلی بین تمرینات کمک می کند. علاوه بر این ، پروتئین وی یک پروتئین سریع هضم است که بدن را قادر می سازد تا روند ترمیم را به سرعت آغاز کند.

  • آیا مصرف مکمل ZMA با مصرف جداگانه منیزیم و زینک یکسان است ؟

    بله! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 به آرامش کمک می کند و محیط ایده آل را برای روی و منیزیم برای انجام کارهای خود تسهیل می کند. اما بله ، خرید محصولات جداگانه نیز به همان خوبی عمل می کند. مطمئن شوید که یک محصول معتبر خریداری می کنید!

    منبع : بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.