چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

لابی من کیست ؟

۷۳ بازديد

معمولا در مکان های عمومی ، ساختمان های مسکونی ، تئاترها و سایر مکان های تفریحی حضور لابی من ضروری است. آن ها همچنین در ساختمان های اداری ، آپارتمان ها ، مشاعات ساختمان ها و هتل ها نیز فعالیت می کنند. بسته به نوع مکان ، وظایف آن ها با یکدیگر تفاوت دارد اما همگی آن ها با افراد تعامل دارند زیرا یکی از مهم ترین وظایف لابی من ارائه خدمات به افراد و مشتریان می باشد. در این مقاله سعی داریم برایتان شرح دهیم که لابی من به چه معناست. پس با آس همراه باشید!

خدمات لابی من چیست ؟

خدمات مشتری

لابی من به بازدید کنندگان ، ساکنان ، میهمانان و مشتریان خوش آمد گفته و به شیوه های مختلفی در خرید ، فروش ، انتخاب چیزی ، تهیه بلیط و یا حتی هدایت به سمت مسیر خاصی کمک می کنند. خدمات مشتری طیف بسیار وسیعی داشته و شامل پاسخگویی تلفن و گرفتن پیام های دقیق ، توزیع و ارسال بسته ها و بررسی زمان بندی تعمیرات و رسیدگی به تاسیسات می باشد. ممکن است این سوال برای همه پیش بیاید که لابی من چه شغلی است ؟! این شغل می تواند شامل خدمات دربان مانند تماس و برنامه ریزی برای برای تاکسی گرفتن و یا کمک به افراد برای یافتن مکان های روی نقشه باشد.

استخدام نگهبان و لابی من تهران

وظایف لابی من پشت کامپیوتر

برخی لابی من تهران پشت میز پذیرش که مجهز به کامپیوتر است نشسته و رفت و آمد سرنشینان و مهمانان را بررسی کرده ، با مدیریت ارتباط برقرار کرده و گزارش های روزانه تهیه می کنند. قطعا تا به اینجا متوجه شده اید که لابی من به چه معناست . لابی من وظیفه دارد بر تعداد یا انواع بازدید کنندگان از یک ساختمان نظارت کرده و گزارش خلاصه ای را به صورت روزانه یا هفتگی تهیه نمایند.

استفاده از انواع تجهیزات ساختمان

لابی من ها باید مهارت های لازم برای کار با انواع تجهیزات موجود در ساختمان را داشته باشند. حتی اگر لابی ساختمان با دستگاه های خاصی مجهز نباشد ، ممکن است اتاق هایی داشته باشد که مجهز به دستگاه کپی و اسکن و فکس باشد. برخی از ساختمان ها دارای کیوسک های اطلاعات الکترونیکی هستند که بازدید کنندگان ممکن است در مورد نحوه استفاده از آن ها نیاز به کمک و راهنمایی لابی من داشته باشند. اگر نظارت بر امنیت ساختمان بخشی از وظیفه لابی من باشد ، ممکن است برای برقراری ارتباط فوری به یک رادیو ، پیجر یا تلفن همراه نیاز داشته باشید و ممکن است وقت خود را صرف نظارت بر سیستم های نظارت ساختمان کنید. حتی بعضی از ساختمان ها دارای کلیدهای الکترونیکی هستند که ممکن است مراجعین و بازدیدکنندگان برای ورود به راهنمایی و کمک لابی من نیاز داشته باشند.

وظایف عمومی لابی من به چه معناست ؟

مهارت های ارتباطی کتبی برای گرفتن پیام و نوشتن گزارش اهمیت دارد. گاهی اوقات مهارت های تشکیل پرونده دقیق و کارآمد لازم است. ممکن است از شما خواسته شود تا برنامه ها را برای بازدید کنندگان پیگیری کنید. حافظه قوی لابی من می تواند با یادآوری نام و تنظیمات بازدیدکننده ، اقامتگاه یا کارکنان ، در ارائه خدمات به مشتریان برتر به شما کمک کند. توانایی تفکر مستقل ، ضمن رعایت دستورالعمل ها و قوانین ، می تواند به شما در برخورد با افراد مختلف و دیدار با شرایط اضطراری کمک کند.

مناطق تحت پوشش استخدام و اعزام لابی من و نگهبان شرکت آس :

  • استخدام لابی من در غرب تهران
  • استخدام لابی من چیتگر
  • استخدام لابی من در سعادت آباد
  • استخدام لابی من مجتمع مسکونی
  • استخدام نگهبان جنوب تهران
  • استخدام نگهبان پارکینگ
  • استخدام نگهبان شهرک غرب
  • استخدام نگهبان شیفت شب
  • استخدام نگهبان چهاردانگه
  • استخدام نگهبان حفاظتی مراقبتی
  • استخدام نگهبان تمام وقت
  • استخدام نگهبان بیمارستان

مسئولیت و وظایف لابی من چیست ؟

  1. تمیز کردن و نگهداری تمام قسمت های لابی و سرویس بهداشتی عمومی
  2. جارو زدن فرش و ورودی درب لابی
  3. خالی کردن شوتینگ و سطل زباله ها
  4. جلا دادن مبلمان و سایر اثاثیه موجود در ساختمان
  5. جارو زدن و براق کردن آسانسور
  6. خالی کردن سطل زباله های بیرون ساختمان
  7. پولیش کردن کف ساختمان در طول شب
  8. تمیز و پاکیزه نگه داشتن قسمت پشت میز لابی
  9. آماده انجام هر کاری که سرپرست ساختمان در زمان های مشخص معین می کند
  10. همه اماکن عمومی را مرتب کرده ، جارو زده و گردگیری کنند
  11. تمیز کردن و بررسی تمامی لامپ ها
  12. اطمینان حاصل می کنند که تمامی شیشه ها ، آینه ها ، کف ، کفپوش ها و آسانسور تمیز بوده و هیچ لکه ای ندارند
  13. خالی کردن تمامی سطل زباله های موجود در آن منطقه
  14. به طور دوره ای تمام دستشویی ها و اتاق های شستشوی لابی را بررسی می کنند
  15. بررسی وضعیت مبلمان از بابت پارگی ، پوسیدگی و هر گونه لکه و گزارش هر گونه مشکل
  16. بررسی کلیه وسایل از جمله کاغذ توالت ، صابون و حوله های دستی در اتاق های شستشوی لابی
  17. اطمینان حاصل می کنند که تمامی سطوح تمیز بوده و عاری از هر گونه گرد و خاک است
  18. چیدمان مبلمان لابی
  19. در حالی که در لابی حضور دارند به درخواست ها و سوالات مهمان پاسخ می دهند
  20. راهنمایی مهمانان به مسیر مورد نظرشان
  21. مراقبت از تمامی دستگاه ها و تجهیزات تمیزکاری موجود در اتاق لابی

لابی من تهران

قطعا متوجه شده ای که لابی من کیست . حفظ امنیت و حفاظت از محل زندگی یکی از دغدغه های ساکنین در یک ساختمان است که در صورتی که اختلالی در وضعیت امنیتی پیش بیاید ، آرامش از آن ساختمان رفته و هراس از دزدی و تجاوز به حریم خصوصی و خانوادگی ، زندگی در مجموعه ساختمانی را مختل می کند.

از این رو شرکت آس با معرفی و مدیریت نیروهای لابی من و حفاظتی خود که مجهز به لوازم حفاظتی و دوره دیده این زمینه هستند ، سعی دارد امنیت و آرامش را برای ساکنان ساختمان ها به ارمغان آورده و خیال مدیریت ساختمان را در این خصوص آسوده و راحت کند.

اعزام و استخدام لابی من با تجربه

مزایای استخدام لابی من چیست ؟

ایجاد احساس امنیت فیزیکی

حضور لابی من همیشه احساس امنیت و آرامش را برای ساکنین ساختمان فراهم می کند. بسیاری از سازمان ها به ویژه سازمان های کوچکتر معمولا از نیاز به امنیت جسمی در محل کار غافلند ، زیرا یا وابسته به فناوری دیجیتال و مسائل مربوط به بودجه هستند و یا آنها فقط نیاز به داشتن چنین چیزی را احساس نمی کنند. حضور لابی من در هر سازمان و ساختمانی باعث ایجاد احساس امنیت برای تمامی افراد می شود.

داشتن مهارت و خبرگی

نگهبانان امنیتی به دلیل بازرسی منظم در محل ، به طور کلی با محیط کار آشنا می شوند. از این رو حفظ امنیت برای تمامی وظایفی که به آن ها اختصاص داده شده را تضمین می کنند. داشتن دانش و اطلاعات کافی در مورد محل مورد نظر باعث می شود تا در مواقع اضطراری مشکلی پیدا نکنند و هر گونه موضوع مشکوک را به سرعت تشخیص داده و بررسی نمایند.

منبع : لابی من کیست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.