چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

کارواش سیار با آب

۶۶ بازديد

اکثر مردم وقت کافی برای رفتن به کارواش و ساعت ها انتظار در صف کارواش ها ندارند. خیلی ها هم علاقه ای به شستشوی ماشینشان در حیاط منزل خود ندارند. نتیجه نهایی ؟ از تمیز کردن خودروی خود خودداری می کنند! اما نگران نباشید. راه حل مناسبی برای این موضوع وجود دارد : کارواش سیار آب و جارو ! چه در خانه ، محل کار و یا خارج از خانه باشید ، شرکت آس متخصصین حرفه ای و کارآزموده خود را به محل مورد نظر شما ارسال کرده تا در هر روز هفته خدمات کارواش سیار با آب را برای شما انجام دهند.

هیچ چیزی لذت بخش و رضایت بخش تر از درخشیدن ماشین شما در یک روز آفتابی نیست. لازم نیست که یک خودروی جدید بخرید تا احساس نو بودن ماشین خود را بکنید. فقط کافیست از خدمات کارواش سیار با آب شرکت آس بهره مند شوید. در ادامه قصد داریم به شرح جزییات خدمات کارواش سیار آس بپردازیم.پس با ما همراه باشید!

شست و شوی قسمت بیرونی خودرو :

نمای بیرونی خودروی شما به طور روزانه در معرض آلاینده های محیط زیست قرار می گیرد – گرما ، سرما ، باران ، باد و غیره. حتی اگر آن را نبینید ، کاملا احساسش خواهید کرد. یک روز انگشتان خود را روی رنگ خودرو بکشید تا آلودگی شدید روی آن را احساس کنید. به طور معمول ، این آلاینده های آسیب زا بوده و پاک کردن آن ها بسیار مشکل است و بدین ترتیب با سرویس کارواش معمولی از بین نرفته و از این رو خدمات کارواش سیار با آب مورد نیاز می باشد. این آلاینده ها در دراز مدت تاثیر منفی بر روی رنگ خودرو داشته و باعث اکسیده شده آن و نهایتا محو شدن رنگ می شود. اگرچه این آلودگی ها بی ضرر به نظر می رسد ، اما آلاینده هایی مانند مدفوع حشرات و پرندگان ، قطرات آب باران ، شیره درختان و غیره می توانند در صورت عدم توجه باعث آسیب دائمی شوند.

به همین ما خدمات کارواش سیار با آب برای قسمت های بیرونی خودرو 2 الی 3 بار در سال را به شما پیشنهاد می کنیم و با این کار خدمات پولیش / براق کردن به صورت خیلی ملایم بر روی سطح آلودگی اعمال می کنیم. خدمات آب بندی رنگ و یا جلا دادن پس از شستشوی عادی خودرو یک راه ایده آل برای محافظت از پوشش رنگ خودرو در مقابل آلاینده های هوا می باشد. اگر به دنبال محافظت نهایی و درخشش چشمگیری هستید ، حتما نگاهی به پوشش سرامیکی / محافظت از رنگ بیاندازید. از سوی دیگر ، یکی از روش های جلوگیری از خوردگی و فرسودگی و یا اثرات شدید نور خورشید و اشعه UV استفاده از رنگ های اتومات قابل نصب بر روی خودرو می باشد! استفاده از واکس به دلیل داشتن خاصیت آب گریز ( دفع آب ) ، یک راه دیگر برای محافظت از رنگ خودرو است.

خدمات کارواش سیار با آب برای قسمت های بیرونی خودرو

متخصصین آموزش دیده آس قابلیت پاک کردن تمامی لکه های روی خودرو از طریق خدمات کارواش سیار آب و جارو هستند ( لکه هایی که با کارواش معمولی پاک نمی شوند ). قبل از اعمال هر گونه روشی برای بهبود رنگ خودرو ، تمامی آلاینده های سطح باید تمیز شود زیرا ممکن است بر روی نتیجه نهایی تاثیر منفی بگذارد. علاوه بر آماده سازی سطح ، استفاده از روش IPA ( ترکیبی از 50% ایزوپروپیل الکل و 50% آب است ) جهت از بین بردن هر گونه واکس قدیمی یک راه عالی محسوب می شود.

خدمات پرداخت و براق کردن در کارواش سیار با آب با استفاده از دستگاه های برقی برای از بین بردن هر گونه لکه و خراشی جزئی صورت می گیرد. البته هدف اصلی آن محو کردن براقیت رنگ است. این کار بسیار دقیق و زمان بر است که به توجه و دقت زیادی نیاز دارد. پس از اتمام کار اگر سطح ماشین را پولیش بزنید ، میکرو خراش های روی سطح ماشین پاک شده و ماشین شما ظاهری زیبا و درخشان به دست می آورد. مرحله پولیش / براق کردن به شرایط وسیله نقلیه شما بستگی دارد و بدیهی است که هر خودروی شما آسیب بیشتری دیده باشد ، این مراحل بیشتر طول می کشد. مراقب باشید که پولیش را با واکس اشتباه نگیرید! بهترین راه برای درک این مسئله این است که واکس ها حاوی هیچ ساینده ای نیستند در حالی که پولیش این کار را انجام می دهد.

در پایان کار کارواش سیار با آب برای قسمت بیرونی خودرو به منظور کاهش ساییدگی و خوردگی ، جلا یا آب بند رنگ برای ایجاد یک پوشش محافظ در اطراف خودرو استفاده می شود. اگرچه هدف اصلی آن محافظت در برابر آلاینده های محیط زیست است ، اما همچنین می تواند درخشندگی بیشتری ایجاد کند.

مزایای صفرشویی قسمت بیرونی خودرو :

  1. به حداقل رساندن خراش ها و لکه
  2. افزایش ارزش خودرو
  3. بهبود و محافظت از وضعیت رنگ خودرو
  4. بازگرداندن / تقویت درخشش و براقیت رنگ خودرو
  5. پاک کردن لکه ها ، قطرات آب باران و مدفوع حشرات و پرندگان و شیره درختان و گیاهان
  6. رسیدگی به اکسیداسیون / محو بودن رنگ / کدری و مات بودن رنگ
مزایای صفرشویی خودرو

شست و شوی خودرو

  • با استفاده از کف حاصل از آب و شامپو
  • دستمال های میکروفایبر برای خشک کردن
  • شست و شوی آینه و شیشه ها
  • ضدعفونی کاپوت

بررسی و رسیدگی به قسمت های آسیب دیده

  • قسمت های چرمی خودرو
  • پولیش زدن
  • پرداخت و جلا دادن
  • کاهش خراشیدگی
  • بررسی رنگ خودرو

محافظت و نگهداری

  • پوشش محافظ واکس
  • آب بند رنگ
  • درخشش تایر خودرو
  • رسیدگی به پوشش پلاستیکی
  • رسیدگی به پوشش لاستیکی

کارواش سیار با آب برای قسمت داخلی خودرو

به طور خلاصه متخصصین آس برای شست و شوی قسمت های داخلی ماشین از محصولات و تجهیزات مخصوصی برای تمامی سطوح همچون کفی ، تشک ، صندلی ، قالپاق ، داشبورد ،کنسول ، رنگ ، آینه و غیره استفاده می کنند. این کار چیزی فراتر از یک تمیزکاری معمولی و اسپری زدن و دستمال کشیدن ساده است. متخصصین حرفه ای آس از جدیدترین محصولات برای شست و شوی استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود محیط خودروی شما هم برای خودتان و هم سایر سرنشینان بی خطر می باشد. برخی از رایج ترین نکات کلیدی کارواش سیار آب و جارو قسمت داخلی خودرو به شرح زیر است :

استفاده از تجهیزات و مواد شوینده مناسب

به عنوان مثال استفاده از مواد شوینده قوی در کارواش سیار با آب بر روی سطوح چرمی ، شاید در ابتدا آن را تمیز کند اما پس از خشک شدن آسیب جدی به چرم می رساند. بدون دانش اطلاع کافی از غلظت صحیح و محصولات مناسب ، ممکن است به صندلی های خودرو آسیب وارد شود. استفاده از شامپو و دستگاه بخار یک راه موثر برای تمیز کردن قسمت داخلی خودرو می باشد که هر گونه جرم وآلودگی را پاک میکند. همچنین می توانند لکه ها و بورا از بین ببرند ، در حالی که آسیبی به ماشین شما وارد نشود! از این رو انتخاب تجهیزات مناسب برای حائز اهمیت است.

شستشوی داخل خودرو

استفاده از تکنیک صحیح

مشابه موارد فوق ، اگر در استفاده از محصولات و تجهیزات مناسب مهارت نداشته باشید می توانید آسیب جدی به فضای داخلی خودروی خود وارد کنید. حتی برخی از مواد شیمیایی با دوز و غلظت مناسب می توانند برای استنشاق یا برای پوست شما خطرناک باشند. یک نمونه متداول شستن بیش از حد با فشار زیاد روی سقف است که می تواند باعث ضعیف شدن چسب شود و نهایتا باعث شل و ول شدن سقف خودروی شما می گردد.

شستشوی داخل خودرو (01)

استفاده از محلول های رقیق کننده مناسب

مواد تمیز کننده و شامپوها در تمیز کردن و از بین بردن لکه ها بسیار موثر هستند. اگر غلظت مواد بیش از حد زیاد باشد ، باعث تغییر مداوم بافت سطوح شده و اگر غلظت مواد بسیار کم باشد ، در واقع هیچ قسمتی در فرآیند کارواش سیار با آب تمیز نمی شود. البته بسته به نوع مواد ، رقیق کننده ها و غلظت های مختلف مناسبی وجود دارد.

شستشوی کف خودرو

نظافت

  • جارو زدن
  • ضدعفونی سطوح سخت
  • تمیز کردن آینه و شیشه
  • پاک کردن گرد و غبار با فرچه
  • نظافت ستون و دور درب ها
  • بوزدایی
  • جمع آوری آشغال های داخل خودرو

ترمیم

  • شامپو برای لوازم قابل شستشو
  • شامپو زدن صندلیها
  • شامپو زدن کف ماشین
  • شامپو زدن زیرپایی
  • پاک کردن لکه ها
  • تمیز کردن صندلی های چرمی

محافظت

  • ترمیم چرم صندلی
  • بررسی قسمت های پلاستیکی
  • بررسی داشبورد
  • بررسی کنسول ماشین

مناطق تحت پوشش کارواش سیار با آب شرکت خدماتی آس :

  1. کارواش سیار پاسداران
  2. کارواش سیار تهرانپارس
  3. کارواش سیار جنوب تهران
  4. کارواش سیار در غرب تهران
  5. کارواش سیار ستارخان
  6. کارواش سیار در سعادت آباد
  7. کارواش سیار شهرک غرب
  8. کارواش سیار فرمانیه
  1. کارواش سیار قیطریه
  2. کارواش سیار نزدیک قلهک
  3. کارواش سیار میرداماد
  4. کارواش سیار در تهران منطقه 1
  5. کارواش سیار مرکز تهران
  6. کارواش سیار محدوده تجریش
  7. کارواش سیار ونک
  8. کارواش نانو غرب تهران

مزایای کارواش سیار با آب :

علاوه بر درخشش خودرو ، کارواش سیار آب و جارو مزایای بالقوه زیاد دیگری همچون موارد ذکر شده در لیست زیر نیز دارد :

  1. صرفه جویی در زمان – از آنجایی که یک متخصص در مکان مورد نظر شما حضور خواهد داشت ، دیگر مدت زمان طولانی در صف کارواش های معمولی منتظر نخواهید ماند!
  2. صرفه جویی در هزینه – بدون وجود نیروی کارآمد و تجهیزات مناسب ، هزینه زیادی برای شستشوی خودروی خود باید صرف کنید. با خدمات کارواش سیار آب و جارو ، با قیمت مناسب تر کیفیت خدمات بالاتری را کسب خواهید کرد.
  3. شخصی سازی خدمات – به جای انتخاب خدمات جداگانه در کارواش ، می توانید انواع خدمات همچون نظافت ، پولیش ، ترمیم و غیره را خودتان انتخاب نمایید.
  4. برنامه ریزی از قبل – هر ماه می توانید برنامه مشخصی برای کارواش سیار با آب تنظیم کنید.
  5. همکاری با نیروی کار متخصص از نزدیک – در کارواش های معمولی هیچ وقت نمی دانید چه کسی بر روی خودروی شما کار می کند و هر بار کیفیت کار متفاوت خواهد بود. اما با خدمات کارواش سیار آس ، اطمینان خواهید داشت که خودروی شما هر بار توسط تیم حرفه ای و آشنا تمیز می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.