چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

سمپاشی خانگی ساس

۵۸ بازديد

آیا نگران این هستید که چگونه از شر ساس های موجود در منزل خود خلاص شوید ؟! این حشرات با گذشت زمان دوباره زنده می شوند. هر چه بیشتر در مورد این حشره موذی اطلاعات داشته باشید ، شانس بیشتری برای جلوگیری از پخش شدن آن ها خواهید داشت. در این مقاله سعی داریم در مورد سمپاشی تضمینی ساس اطلاعاتی در اختیارتان بگذاریم ، اما در ابتدا باید بدانیم ساس چیست. پس با آس همراه باشید!

ساس چیست ؟

این آفت از این حقیقت که معمولا در مجاورت تختخواب یافت می شود ، اینگونه نامیده می شود. به همین دلیل ساس برای زنده ماندن به خون حیوانات خون گرم نیاز دارد. متاسفانه ساس در حدود 35 روز می تواند بالغ شود. آن ها حدود 7 تا 12 ماه زنده می مانند. همین موضوع باعث می شود که سمپاشی جهت ساس کار نسبتا دشواری باشد و فقط این کار را باید به متخصصین در این زمینه بسپارید. ساس ها از انسان ها هنگام خواب شب تغذیه می کنند. نیش آن ها بدون درد بوده و نیش زدن آن ها حدود 10 دقیقه طول می کشد.

زمانی که خواب هستید ، بدن شما گرم شده و دی اکسید کربن ناشی از بازدم نفس و سایر فعالیت های بیولوژیکی به تمرکز ساس ها کمک می کند. ساس ها تغذیه کرده و سپس به مدت چند روز یا هفته به پناهگاه خود رجوع می کنند. همین موضوع می تواند تا زمانی که آلودگی به خوبی مشخص نشود ، مشکل را دشوار شود. ساس ها خیلی راحت پنهان می شوند اما همیشه سرنخ های واضحی از خود به جای می گذارند و از این رو شما به راحتی متوجه حضور ساس در منزل خود خواهید شد! برخی موارد نشان دهنده حضور ساس عبارتند از :

  • پوسته و پوشش محافظه خارجی ساس
  • لکه های مدفوع روی تشک و تخت خواب
  • لکه های خون روی لباس ها

جای گزیدن ساس درست همانند پشه و کک است. اگر می خواهید مطمئن شوید که جای گزیدگی مربوط به ساس است به دنبال این علائم بر روی پوست خود باشید :

  • جوش های سرخ و متورم
  • سوزش و خارش
  • جای نیش در قسمت های مختلف بدن
  • خطوط مستقیم از نیش های متعدد

سمپاشی خانگی ساس نیازمند تجربه زیادی است. برای تغذیه از انسان ، ساس ها تمایل دارند که به طعمه خیلی نزدیک شوند. اتاق خواب ، تخته بالا تختی ( مثلا تخته‌ ای که به طور عمود در بالای تختخواب قرار دارد ) و چارچوب تخت نقاط مورد علاقه این آفت است. آنها همچنین ممکن است در مبلمان و وسایل جانبی نزدیک به تختخواب مستقر شوند. البته اتاق خواب تنها جای حضور ساس ها نیست و زمان تغذیه فقط مختص شب نمی باشد! در واقع ساس ها به دنبال انسان ها در هر مکانی هستند تا بتوانند وعده غذایی خود را تامین کنند.

شرکت خدماتی آس در این زمینه تخصص داشته و می داند چگونه برای سمپاشی جهت ساس اقدام نماید و :

  1. تکنسین های آس بازرسی گسترده ای از تمامی قسمت های خانه شما از جمله تختخواب ، مبلمان و ملافه انجام می دهند.
  2. متخصصان آس تمامی ساس های قابل رویت را سمپاشی کرده و آن ناحیه را به طور کلی پاکسازی می کنند.
  3. تمامی خدمات آس به صورت تضمینی می باشد!
سمپاشی تضمینی ساس

ساس ها حشرات بسیار موذی هستند که پیدا کردن آن ها دشوار بوده و می توانند خطرات بالقوه زیادی برای سلامتی شما داشته باشند. شرکت آس با قابلیت های کنترل آفات و پشتوانه تجربه چند ساله و استفاده از به روز ترین محصولات و تجهیزات ، مشکلات مربوط به ساس را ارزیابی کرده و پاسخی استراتژیک برای رهایی خانه خود از آفات و سمپاشی تضمینی ساس را فراهم می کند.

ساس ها به سرعت تکثیر می شوند و فقط در شش ماه ، فقط تعداد کمی از آن ها به 13000 یا بیشتر تکثیر شوند. قبل از اینکه آنها به یک مشکل بزرگتر تبدیل شوند ، تشخیص بسیار مهم است.

متخصصین آس با بازرسی های دقیق مکان های پنهان ساس ها و نظارت مداوم بر آن ها ریشه مشکل را پیدا کرده و اطمینان حاصل می کنند که پس از اتمام خدمات سمپاشی خانگی ساس ، آن ها هرگز برنمی گردند.

مراحل سمپاشی خانگی ساس :

ارزیابی و بازرسی

اگر نشانه هایی از حضور ساس را در منزل خود مشاهده کردید و یا می خواهید منزل خود را از ورود تمامی حشرات پاکسازی کنید ، فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای سمپاشی جهت ساس به خانه شما بیاییم. ساس ها بسیار موذی هستند و پیدا کردن آن ها نسبتا دشوار است ، اما کارشناسان آس آموزش های لازم جهت پیدا کردن شواهد حضور ساس را گذرانده اند. در اولین بازدید ، تکنسین های آس کل منزل شما از جمله تخت خواب ، مبلمان ، فرش و پارچه ها را بررسی می کنند. برای سمپاشی تضمینی ساس بازرسی های لازم از مناطق مورد نظر انجام شده و در صورت لزوم از ابزارهایی برای بررسی ترک و شکاف استفاده خواهند کرد. آن ها کار خود را معمولا از اتاق خواب آغاز کرده و سپس سراغ مبلمان و نواحی اطراف آن می روند.

روند پیاده سازی در سمپاشی جهت ساس

پس از اتمام بازرسی و ارزیابی وضعیت ، متخصصین آس بهترین شیوه سمپاشی خانگی ساس را به شما پیشنهاد می دهند. آن ها یک برنامه درمانی را بر اساس شدت آلودگی و ترجیحات شما توصیه می کنند. ما از بهترین ابزارها و دانش ها برای برطرف کردن علل و از بین بردن مشکل ساس برای خانواده شما ، حیوانات خانگی شما و محیط زیست استفاده می کنیم. این روش پیاده سازی ، ساس ها و نوزادان آن ها را مورد هدف قرار می دهد و مانع بلوغ و رشد و گزش آن ها می شود.

بازبینی

از بین بردن و ریشه کنی ساس ها کار نسبتا دشواری است ، بنابراین متخصصان آس برای کمک به اطمینان از اثربخشی درمان حرفه ای که انجام شده است ، بازبینی و پیگیری های لازم را انجام می دهند. علاوه بر این ، کارهای انجام شده در هر جلسه را یاداشت کرده و اقدامات مناسبی برای جلسات بعدی پیشنهاد می دهند تا اطمینان حاصل شود بهترین روش های پیشگیری تنظیم شده است.

برخی از رایج ترین متدهای سمپاشی تضمینی جهت ساس به شرح زیر است :

  1. روش های معمولی : یکی از متداول ترین روش های سمپاشی خانگی ساس ، روش متداول معمولی است. تکنسین های آموزش دیده از فرمولی مناسب برای اعمال در مناطق آلوده استفاده کرده تا اطمینان حاصل شود تمامی ساس های پنهان نیز از بین بروند.
  2. عملیات حرارتی : یکی دیگر از روش های سمپاشی جهت ساس ، استفاده از دستگاه های حرارتی است. این روش آسیبی به کسی نمی رساند و سازگار با محیط زیست است. با استفاده از دستگاه های بخار قابل حمل ، مناطق مورد نظر تا دمای 120 فارنهایت گرم شده تا تمام ساس ها از بین بروند.
  3. عملیات بخار : همانند عملیات حرارتی ، می توانید از بخار برای از بیردن ساس ها استفاده کنید و آن ها را در معرض دمای بسیار بالایی قرار دهید. یک جایگزین عالی برای استفاده از سموم دفع آفات ، استفاده از دستگاه بخار است و یکی از مزایای این روش این است که به بسترهای بسیار عمیق نیز دسترسی دارد.

تضمین سمپاشی ساس :

بعضی مواقع خدمات سمپاشی خانگی ساس فقط برای یک بار کافی است ، اما گاهی اوقات لازم است تا این کار به دفعات انجام شود تا مشکل به صورت اساس حل شود. سم پاشی شرکت آس دارای 1 سال گارانتی می باشد و در صورت مشاهده هر کدام از حشرات در زمان کمتر از 1 سال سم پاشی به صورت رایگان صورت می پذیرد و تنها هزینه اندکی بایت خرید سم دریافت می گردد. توجه داشته باشید که سم پاشی می بایست توسط شرکت های سمپاشی دارای مجوز وزارت بهداشت و یا وزارت کشاورزی صورت پذیرد و در غیر این صورت ممکن است در اثر سهل انگاری و عدم دانش کافی در استفاده سموم مختلف خطراتی برای ساکنین ایجاد شود. در صورت تمایل به اطلاع از قیمت خدمات سم پاشی همین حالا با ما تماس بگیرید.
منبع : سمپاشی خانگی ساس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.