خدمات ضد عفونی ویروس کرونا محیط کار و سالن بدنسازی

۶۳ بازديد

بهداشت عمومی برای ایجاد یک محل کار ایمن و موثر برای مشتریان و کارمندان ما بسیار حائز اهمیت است. از آنجا که تاثیر جهانی کورونا ویروس COVID-19 همچنان در حال تکامل است ، متخصصان شرکت آس همچنان به سلامت و ایمنی مشتریان و کارمندان خود پایبند است. متخصصین شرکت آس با داشتن سال ها تجربه در زمینه خدمات ضدعفونی ، تمام تلاش خود را می کنند تا مناطق مورد نیاز تشخیص داده و تا بالاترین سطح ضدعفونی کنند. تمرکز شرکت آس بر ایجاد راه حل ها و روش های تمیز کردن بسته به نیاز و میزان شدت مشتریان است. همچنین ما از نزدیک با شما همکاری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که راه حل هایی را ارائه می دهیم که مورد تایید دستورالعمل های تعیین شده توسط مقامات محلی می باشد. به منظور به حداقل رساندن خطرات ماسک و دستکش و لباس های مخصوص استفاده می کنند.

خدمات ضدعفونی شرکت آس :

با بیش از سال ها تجربه ، شرکت خدماتی آس رهبر جهانی در مدیریت آفات و کاهش خطر آلودگی ناشی از آفات است.

  • ارائه مشاوره و بینش و بصیرت استراتژیک
  • ایجاد شفافیت کامل در مورد نحوه اجرای عملکرد خدمات ضدعفونی و نتیجه حاصل از کار
  • مجهز به تکنسین های مجرب و کارآمد و آموزش دیده
  • سازگار با محیط زیست و زیست تخریب پذیر

خدمات ضد عفونی سیار چیست ؟

شیوع ویروی های عفونی همچون ویروس کرونا ، در هر مکانی ممکن است رخ دهد : از هتل ها ، بیمارستان ها و محل های کار گرفته تا مدارس. این امر بدین دلیل است که ویروس می تواند چندین روز بر روی سطوح و یا اشیایی که در تماس با شخص آلوده بوده است ، زنده بماند. هنگام شیوع یک بیماری مسری برای از بین بردن زنجیره عفونت جهت محافظت از کارکنان ، مشتریان ، بازدید کنندگان و بیماران اقدامات سریع باید انجام شود. در حالی که تمیز کردن به روش دستی بهترین راه حل درمان باکتری های سطح است ، اما پاتوژن های موجود در هوا که خطر شیوع عفونت هستند را مورد هدف قرار نمی دهد.

خدمات ضدعفونی کرونا سیار ترکیبی از تمیز کردن سطوح و استفاده از دستگاه مه پاش برای پاک کردن مناطق آلوده است. این روش یکی از موثرترین و جدیدترین روش های ضد عفونی سطوح می باشد. این امر بدین دلیل است که استفاده از دستگاه مه پاش یک راه حل ضد عفونی ایده آل برای مبارزه با عوامل بیماری زا در هوا و برای ضد عفونی کردن مناطق بزرگی است که نیازمند بررسی مجدد سریع ، بی خطر و با کمترین میزان اختلالات است. سرویس ضدعفونی سیار شرکت آس یک راه حل ایده آل برای اقدامات کنترل شیوع که نیاز به ضد عفونی شدن سریع مناطق بزرگ دارند می باشد که هر دو سطح آلوده و عوامل بیماری زا در هوا با را حداقل اختلال مورد هدف قرار داده تا کسب و کار شما خیلی زود دوباره راه اندازی شود!

با وجود عفونت های بسیار مسری همچون ویروس کرونا ، سرعت کار بسیار حائز اهمیت است به طوری که دستگاه مه پاش می تواند سرعت پخش را متوقف کند. میکرو قطرات ضد عفونی کننده هوا بر روی و طرفین سطوح قرار می گیرند ( درست به روش قرارگیری میکروب های پاتوژن ) راه حلی را ارائه می دهند که مناطقی را که با تمیز کردن دستی مشکل دارند ، ضد عفونی می کنند. استفاده از دستگاه های مه پاش در کنار خدمات ضدعفونی به صورت دستی ، بدین معناست که روند ضد عفونی کردن در طیف وسیعی از سطوح همچون پارچه ها قابل اجراست و از این رو سطح بالایی از خدمات ضد عفونی آن منطقه تضمین می گردد.

خدمات ضد عفونی با مه پاش چیست ؟

در سرویس های ضدعفونی معمولی از پارچه ها و دستمال هایی استفاده می شود که تنها 35% از کل سطوح در خانه را می تواند پوشش دهد. خدمات ضد عفونی کردن با استفاده از دستگاه های مه پاش متفاوت است. فن آوری الکترواستاتیک ، الکترودهایی با بار منفی را به مواد ضد عفونی کننده نشان می دهند. در هنگام پاشش ، مواد ضد عفونی کننده به سطوح جذب می شود و به طور موثر اجازه می دهد تا هر گوشه و سطحی به خوبی پوشانده شود. تکنسین های شرکت آس از یک محلول ضد میکروبی برای خدمات ضد عفونی کرونا استفاده می کنند که برای استفاده در بیمارستان ها و سازمان ها و موسسات دولتی تایید می شود. نتایج ثابت کرده است که این محلول 99.99 درصد ویروس ها ، میکروب ها و باکتری ها را از بین می برد ، غیر سمی است و برای کودکان و حیوانات خانگی نیز بی خطر است.

دستگاه های مه پاش ضد عفونی برای خانه ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها و موسسات قابل است که به محافظت از منزل یا مشاغل شما در برابر COVID-19 ، باکتری ها ، کپک ها ، قارچ ها ، بوی ناخوشایند و غیره کمک می کند. این روش ضد عفونی کننده در تمیز کردن اتاق های جراحی تبدیل به یک استاندارد شده و در بهداشتی کردن تجهیزات تولید فرآوری مواد غذایی بسیار محبوب شده است. خدمات حرفه ای مه پاشی فرآیند پاشیدن مه ظریف ضدعفونی کننده است که 10 برابر بیشتر سطوح را تحت پوشش قرار می دهد. متخصصان آس از مدرن ترین و با کیفیت ترین مواد پاک کننده برای از بین بردن قارچ ها ، ویروس ها و 141 مورد از ارگان های زنده استفاده می کنند.

استفاده از دستگاه های جدید مه پاش یکی از بهترین روش های تمیز کردن و ضد عفونی خانه ها و دفاتر اداری که در معرض ویروس کرونا هستند ، می باشد. با استفاده از این دستگاه تمامی مناطق لمسی مشترک همچون درب ها ، دستگیره ها ، میز و صندلی ، کلید برق ، پریزها و …. با مواد سازگار با محیط زیست ضدعفونی می شوند. دستگاه مه پاش حتی برای بیمارستان ها و رستوران ها نیز بی خطر است! خدمات ضد عفونی حرفه ای بدین گونه است که ذرات میکرون بسیار ظریف پراکنده شده ، در هوا معلق می شوند و سپس روی سطح قرار می گیرند. این امر باعث می شود که سطوح برای مدت کوتاهی پس از درمان مرطوب شوند. باید اجازه دهید که سطوح کاملا خشک شوند.

مواد دستگاه های مه پاش باید حدود 10 دقیقه روی سطح باقی بمانند ، بنابراین ابتدا باید کل محیط تمیز شود و سپس از این روش برای ضد عفونی کردن استفاده کنید. نهایتا اجازه دهید که خود به خود خشک شود و از هیچ خشک کننده ای استفاده نکنید. مناطقی که با دستگاه مه پاش ضد عفونی شده اند ، 20 الی 30 دقیقه پس از اتمام فرآیند باید خالی بمانند تا شرایط مهیا و خشک شود. برخی از رایج ترین مزایای استفاده از این روش به شرح زیر است :

  1. برقراری تماس با 10 برابر سطوح در مقایسه با روش های سنتی و معمولی
  2. این روش دیوارها ، کف زمین و مناطقی با دسترسی سخت را تحت پوشش قرار می دهد
  3. مه پاش می تواند ویروس های موجود در هوا را که ممکن است در زمان مه پاشی وجود داشته باشد را از بین می برد

دستگاه های مه پاش شیمیایی ، غبارهای ریزی ایجاد کرده که به اندازه کافی طولانی در هوا معلق می ماند تا ویروس ها و باکتری های موجود در هوا را از بین ببرد. همچنین پاتوژن های روی سطوح همچون سقف ، دیوار ، مبلمان و کف زمین را از بین می برد. این دستگاه همچنین برای ضد عفونی کردن گوشه ها و شکاف های دیوار که دسترسی و تمیز کردن آن ها دشوار است نیز کاربرد دارد. در بیشتر موارد ، نیازی به جابجایی مبلمان قبل و یا طی مراحل تمیز کردن نیست. مرکز کنترل بیماری ها در این باره توصیه می کند :

تمیز کردن سطوح به وضوح کثیف و به دنبال آن ضد عفونی کردن بهترین اقدامات برای پیشگیری از COVID-19 و سایر بیماری های تنفسی ویروسی در خانواده ها و جامعه است.

ضدعفونی کرونا :

ویروس کرونا یک نوع ارگانیسم ( موجود زنده ) است که اغلب باعث ایجاد بیماری های تنفسی در افراد و حیوانات می شود. در پاییز سال 2019 برای اولین بار جهش جدیدی از ویروس کرونا در چین کشف شد. سپس تغییرات جدیدی شناخته شد که ویژگی های زیادی با ویروس کرونا در سال 2003 داشت که منجر به سندرم شدید تنفسی حاد ( SARS ) می شده است. به همین ترتیب ، این ویروس توسط سازمان بهداشت جهانی ” SARS-CoV-2 ” نامگذاری شده است. در طی چند ما گذشته از آشنایی با ویروس کرونا با وجود تلاش های گسترده برای مهار آن ، COVID-19 در سراسر جهان گسترش یافت و توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان “همه گیر” اعلام شد ، بیماری همه گیر در سراسر جهان که مردم برای آن مصونیت طبیعی ندارند. خاطر نشان می شود افراد مسن به ویژه آنهایی که سیستم ایمنی ضعیف شده و مشکلات سلامتی اساسی دارند ، بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند.

ضدعفونی کرونا

پرسنل شرکت آس در انجام خدمات ضدعفونی کرونا در محیط های خطرناک بسیار ماهر و دارای تجربه هستند. تصور می شود COVID-19 عمدتا از طریق تماس نزدیک شخص به شخص پخش می شود. حتی برخی از افراد بدون علائم ممکن است بتوانند ویروس را گسترش دهند. متخصصان حرفه ای آس در این دوره بی سابقه برای خدمات نظافت و خدمات ضدعفونی کرونا در منزل و محیط های کار با توجه به پروتکل های تعیین شده آماده شده اند. پرسنل ما سال ها تجربه در زمینه مقابله با آلاینده های بیولوژیکی دارند و برای پاکسازی و ضدعفونی کرونا آموزش های لازم را دیده اند. روش های پاکسازی معمولا شامل تمیز کردن سطوح پرمنفذ و بدون منفذ ، ضدعفونی کردن سطوح بدون منفذ ، ، تمیز کردن و ضد عفونی کننده تجهیزات ، ابزارها و یا لوازم می باشد.

تمیز کردن و ضد عفونی کردن مناطق و اشیاء نقش اساسی در محافظت از افراد در برابر COVID-19 دارند. شاید شما با استفاده از پاک کننده ها ، هر روز به صورت مداوم منزل و یا محیط کار خود را تمیز کنید ، اما کنترل یک ویروس بسیار عفونی که باعث ایجاد بیماری همه گیر می شود ، نیاز به سطح بالاتری از تخصص و اقدامات کنترلی دارد که فقط یک سرویس حرفه ای قادر به ارائه آن است. در خدمات ضدعفونی کرونا متخصصین ابتدا منطقه مورد نظر را بررسی کرده و موارد زیر را در نظر می گیرند :

  • ارزیابی ریسک
  • اعلان متد مورد نظر
  • انتخاب روش های عملی بدون خطر

تکنسین های خدمات ضد عفونی آموزش دیده منطقه مورد نظر را در ابتدا با استفاده از مواد مخصوص به صورت دستی و یا با دستگاه های مه پاش تمیز و ضدعفونی می کنند. آن ها به صورت سیستماتیک وارد اتاق و یا منطقه آلوده شده و تمام نقاط تماس و سطوح را ضد عفونی می کنند. مناطقی که به مایعات بدن مانند خون ، ادرار ، استفراغ یا مدفوع انسان آلوده هستند نیاز به تمیز کردن و خدمات ضدعفونی مخصوص دارند. روش های دستی اولین گزینه برای ضدعفونی کردن سطوح است ، اما برای مبارزه با پاتوژن های موجود در هوا و ضد عفونی کننده مناطق بزرگی که نیاز به ورود مجدد سریع به مناطق تحت درمان دارند ، خدمات ضد عفونی با مه پاش یک راه حل ایده آل است.

دستگاه ضد عفونی مه پاش ابری از قطرات بسیار کوچک زیادی از ماده ضدعفونی کننده پخش می کند. استفاده از مواد ضد عفونی کننده و بیوکسیدها با استفاده از این روش می تواند تعداد عوامل بیماری زا را هم در سطوح و هم در هوا کاهش دهد. قطرات می توانند در زیر ، در بالای و در اطراف بسیاری از اشیاء و نواحی غیرقابل دسترسی که دسترسی به آنها با استفاده از روش های معمول تمیز کردن دشوار است یا امکان پذیر نیست ، ساکن شوند. ضدعفونی کرونا با مه پاش باعث می شود تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید مناطق بزرگی را ضدعفونی کنید و بتوانید زنجیره عفونت را بشکنید.

چگونه محیط کاری را قبل از شروع خدمات ضدعفونی حرفه ای آماده کنیم ؟

  1. تمامی مواد غذایی و مواد دارویی را از محیط تحت درمان دور کنید.
  2. ظروف مواد غذایی باید داخل کمد و یا دراور قرار بگیرند.
  3. هر شی را که برداشته اید و یا با پلاستیک پوشانده اید ، باید از قبل با اسپری و الکل ضدعفونی شوند.
  4. لطفا دسترسی به محیط را برای متخصصین راحت کنید.

پس از اتمام خدمات ضد عفونی حرفه ای چه کار کنیم ؟

در انتهای کار علاوه بر داشتن آرامش خاطر نسبت به محیط کار و کارمندان ، برای موفقیت در بین خدمات ضد عفونی حرفه ای باید نکات ذکر شده در لیست زیر را رعایت کنید :

  1. در صورت احساس وجود رطوبت ، کارمندان باید بلافاصله آن را با دستمال کاغذی خشک کنند. از تماس مستقیم با دست یا سایر قسمت های بدن با این سطوح باید اجتناب شود.
  2. اگر ظروف مواد غذایی / و یا هر گونه نوشیدنی در حین فرآیند ضد عفونی در محل باقی مانده بود ، قبل از استفاده آن ها را بشویید.
  3. اطمینان حاصل کنید که هرگونه شی جدیدی که به داخل منطقه برگردانده می شود ، حتما به طور مناسب ضد عفونی شده باشد.

در هیچ دوره ای نظافت و خدمات ضدعفونی حرفه ای محیط کار و منزل شما ، به اندازه این روزها اهمیت نداشته است. هر گاه چیزی را لمس می کنیم ، میکروب های دست ما روی آن سطح باقی مانده و ما میکروب های جدیدی از روی آن سطح جذب می کنیم. همین موضوع ماو اعضای خانواده مان را در معرض خطر قرار می دهد ، زیرا تنها چیزی که برای ابتلا به ویروس کرونا لازم است این است که با دست خود یک سطح آلوده را لمس کرده و سپس به دهان ، بینی یا چشممان بزنیم. یکی از بهترین راه ها برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض بیماری ها و ویروس های مختلف مانند COVID-19 ، پاکسازی و ضد عفونی کردن محیط کار و منزل است.

خدمات پاکسازی محیط های مسکونی

امروزه بسیاری از افراد جامعه ما به فکر استفاده از خدمات ضد عفونی حرفه ای با قیمت مناسب برای منازل خود هستند. در چندین مورد ، ساکنان خانه در بیمارستان بستری می شوند و اعضای خانواده آنها می خواهند مطمئن شوند که خانه برای ورود آنها ضد عفونی شده است. در همه موارد ، متخصصان شرکت آس در زمینه درمان COVID-19 براساس اندازه خانه و کار مورد نیاز و متناسب با ملک شما بهترین خدمات را ارائه می دهند. متخصصان ما از جدیدترین محصولات برای ضد عفونی سطوحی همچون کف زمین ، دیوارها ، سازه ها ، سیستم تهویه و سایر تجهیزات استفاده می کنند.

صاحبان خانه باید حداقل به مدت 2 ساعت منزل خود را ترک کنند. به منظور کاهش شیوع ویروس ها و باکتری ها توصیه می کنیم هر هفته و یا هر دو هفته یکبار نسبت به ضد عفونی کردن منزل خود توسط افراد آموزش دیده و حرفه ای اقدام نمایید. تنها خطر اصلی این نوع مواد ضد عفونی کننده در صورتی است که فردی آسیب پذیر مانند شخصی با بیماری آسم یا سایر مشکلات تنفسی در حین اجرای فرآیند وارد آن منطقه شود. به همین دلیل ، خدمات ضد عفونی حرفه ای فقط در اتاق های خالی انجام می شود.

ضدعفونی سالن بدنسازی :

همیشه امکانات بدنسازی باید تمیز باشند و سالن بوی مطبوعی بدهد تا فضای مناسبی برای اعضای باشگاه و یا جدید فراهم گردد. مدیران سالن های بدنسازی باید شرایطی را فراهم کنند تا اعضای باشگاه به جای اینکه نگران تمیز بودن تجهیزات باشند ، تمام تمرکز خود را بر روی کار با دستگاه های بدنسازی قرار دهند. در خدمات ضدعفونی باشگاه بدنسازی ، از دستگاه مه پاش برای تمیز کردن تردمیل و دستگاه های هوازی و همچنین دمبل ها و هالترها استفاده می شود. وقتی وارد باشگاه می شوید قطعا نمی دانید که چه کسانی قبل از شما به تجهیزات دست زده اند! خدمات ضد عفونی سالن بدنسازی یک راه حل ایده آل جهت از بین بردن ویروس ها و باکتری ها می باشد.

مرجع : خدمات ضد عفونی کرونا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.